poniedziałek, 20 czerwca 2016

Jaki błąd popełnią Kłamczuchy w 7 sezonie?

Hej!

Przetłumaczyłam dla Was parę krótkich wypowiedzi aktorów PLL dotyczących ,,największego błędu Kłamczuch". Myślę, że większość z Was wie już, czego się spodziewać i że dotyczy on sceny z gifu poniżej. Zapraszam Was do zapoznania się ze wskazówkami Lucy, Janel, Keegana i Iana.
Obszerniejszy wywiad z Ashley Benson tu: link do wywiadu


LUCY HALE:

,,Bardzo szybko dziewczyny popełniają ogromny błąd. Robiły już wiele głupich rzeczy w serialu. Zabijały ludzi naumyślnie, kłamały i zdradzały. Ale tym razem to prawdziwy i niezamierzony, wielki błąd, który nadszedł znikąd. Więc dziewczyny próbują to zatuszować. Nie wychodzą z tego czyste, oczywiście. Ale jeśli zostaną przyłapane, to może zmienić ich życie. Zatem naprawdę mocno starają się to zatuszować".

KEEGAN ALLEN:

,,Właściwie to bardzo szokujące, co się wydarzyło. Nie wiem jak inaczej fani mieliby zareagować na to niż szokiem, ponieważ ja sam występowałem i występuję w serialu, to moja praca, a nawet ja byłem w szoku. Jestem szczerze zaskoczony. Myślę, że Marlene i reszta scenarzystów odwalili kawał świetnej roboty w stworzeniu tego sezonu. Naprawdę mocne uniwersum dla fanów aby ponownie się w nim zatracić".

JANEL PARRISH:

,,Kłamczuchy popełniają największy błąd. Jest naprawdę ogromny. Dowiecie się tego bardzo szybko i oczywiście "Uber A" także tego nie przegapi. Więc "Uber A" wie, że jest coś, co one próbują zatuszować i będzie próbował to wykorzystać w finałowej grze.
Zaczniemy w momencie, w którym zakończył się finał, aby dowiedzieć się, co przytrafiło się Hannie... a Mona jest w środku wydarzeń jak zawsze. Nieważne, czy oni chcą aby tam była, czy nie, Mona jest zawsze jak: Cześć, ludziska. Jestem zaangażowana i pomagam, bo zamierzam pomóc wam rozgryźć to, ale musicie mi zaufać".

IAN HARDING:

,,Jest częścią tego, ale nie sądzę, żeby znał wszystkie szczegóły".


~ * ~
Mam takie przeczucie, że zginie Mona. Aktorka sama przyznała, że Mona wszędzie się kręci bez pytania, czy inni tego chcą, czy nie. Właśnie z tego powodu uważam, że mogła niechcący oberwać.

LILY RED

3 komentarze:

  1. Mam nadzieje, ze ten sezon będzie rzeczywiście takim, jakim go zapowiadają. Mona NIE MOŻE umrzeć. Moim zdaniem jest to jedna z najlepszych postaci.... Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie Janel ciągle nie ma na planie więc dobra teoria !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z promo, gdy dziewczyny zakopują ,,to coś", Aria mówi ,,Biedna Hanna", a Spencer odpowiada jej ,,Tego by chciała".
      Stąd założenie, że pochowały kogoś bliskiego Hannie. Bałam się, że może Caleb, ale nie... przecież jego czeka bałagan związany z pocałunkiem. Dlatego stawiam na Monę :)

      Usuń