czwartek, 30 czerwca 2016

Outfity z odcinka 7x02

Dobry wieczór!

Zachęcam do wzięcia udziału w ocenianiu outfitów z odcinka 7x02. Ja już mam swoje typy ,,HOT OR NOT", a Wy?


1. SPENCER
Żakiet - Cena 1051.25 zł
Bluzka - Cena 428.95 zł
Spodnie - Cena 132.75 zł
Kolczyki - Cena 102.29 zł
Buty  - Cena 272.77 zł

Ocena 1/5

Koszmar! Wielkie, białe guziki na żakiecie. Koszula w groszki. I luźne spodnie. A do tego te lacze...
Nic więcej nie powiem, gdyż nie chcę obrazić fanów takiego stylu.


2. HANNA #1
Dresy - Cena 344.52 zł
Buty - Cena 424.71 zł

Ocena 4/5

Gdy mam takie dni, że nic mi się nie chce albo jestem zdołowana, najlepsze są własnie takie wyciułane dresy! Nie przepadam za takiego rodzaju butami, nazywam je "lacze", ale akurat w tym wydaniu pasują do całej stylówki.


3. HANNA #2

Ocena 3/5

Trochę przydługi, trochę zbyt świecący, ale przykuwający uwagę.


4. HANNA #3
Kolczyki - Cena 1425.56 zł

Ocena 5/5

Skromna sukienka bez zbędnych dodatków. Podoba mi się. Do tego piękne kolczyki!



5. HANNA #4
Sukienka - Cena 515.54 zł
Torebka - Cena 6570.33 zł
Kolczyki - Cena  1266.28 zł

Ocena 5/5

Zdecydowanie mój ulubiony outfit tego odcinka! Od razu wpadł mi w okno. Hanna wyglądała bardzo gorąco w tej sukience. Podoba mi się w niej krój, seksowne wcięcia, materiał, kolor... 


5. ARIA
Bluzka - Cena 1.062,33 zł
Żółta kurtka skórzana - Cena 129 zł

Ocena 4.5/5

Lubię kwieciste wzory i koszula wpadła mi w oko. Pół punktu odebrałam tylko ze względu na żółtą, skórzaną kurtkę, która zepsuła cały efekt.


ZWYCIĘZCA I PRZEGRANY:

LILY RED

5 komentarzy:

  1. Hanna w tej czerwonej sukience wyglądała przepięknie... Wszystkie atuty Hanny zostały podkreślone 10000/5 idealny outftit! <3
    Outfit Arii również mi się podobał a ta kurtka bardzo jej pasowała 5/5
    Fajnie że nie malują teraz Lucy teraz tak mocno, o wiele lepiej wygląda w takim delikatnym makijażu jak teraz.

    + Ukradłabym te ciuszki z szaf kłamczuch:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłabyś ukraść, byłabym pierwsza :P Szczególnie po czerwoną sukienkę!

      Usuń
  2. Moim zdaniem Aria wygląda ładnie w tych ciuchach to prawda,ale tak średnio podoba mi się ten outfit, Spenc mogłaby się jeszcze uratować gdyby zdjęła ten żakiecik i zmieniła buty. Ogólnie zgadzam się z ocenami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci jak potajemnie nazywam te buty, ale ciii. Bo to nie za piękna nazwa! ,,Lacze popie*dalacze" :D

      Usuń
    2. Hahahahhahaha, wyje xddd ;D

      Usuń