niedziela, 19 czerwca 2016

Ponowne powitanie

Dzień dobry, Wszystkim!

Może jeszcze ktoś mnie pamięta? Jakiś czas temu byłam już redaktorką na tym blogu :) 
Postanowiłam wrócić z "dorywczą pomocą" na 7 sezon Pretty Little Liars. Studia mam już odhaczone, nawet w międzyczasie zaliczyłam pracę dodatkową. Uzyskałam troszkę więcej wolnego czasu, gdyż pozostało mi się już tylko obronić w lipcu. Właśnie dlatego zdecydowałam się na powrót. 

Co do napisów, nadal będę je współtworzyć z Dream Team i wrzucać do sieci. 
Mam nadzieję, że będziecie zaglądać na bloga. 

~ * ~
Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło.
LILY RED

2 komentarze:

  1. AAAAA!!! JEZUSIE JAK SIĘ CIESZE!!!! Fajnie Cę, tutaj znowu ,,widzieć'' <3 - Ali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :D
      Wcześniej musiałam uciec, bo nałożyła mi się na wszystko nauka, magisterka i... zapalenie pęcherza. Co za mokry koszmar, hahaha. Tak się złożyło, że teraz mam trochę czasu, zatem jestem :D

      Pozdrawiam :*

      Usuń