środa, 2 grudnia 2015

Nowe zdjęcie 6B

Dobry wieczór! W sieci pojawiło się zdjęcie "plakat" promujący sezon 6B :


Zdjęcie ma nieco inny klimat od tych wcześniejszych, promujących poprzednie sezony. 
Zdecydowanie jest bardziej dojrzalsze i mniej mroczne. 
Ten plakat przypomina mi jakiś zupełnie innych serial (coś niczym "Devious Maids").
Dziewczyny na nim wyglądają ładnie, ale moim zdaniem zdjęcie jest zbyt mocno przerobione.  Wyglądają bardziej plastikowo.Nie naturalnie. A Wy co myślicie? Dajcie znać.

xoxo
Stalia


2 komentarze:

  1. zetknęłam się już z opiniami, że zdjęcie jak z innego serialu obyczajowego a nie dramatu. ja jednak uważam, że ta ziemia wysypująca się z samochodu coś nam ma mówić i wzrok Arii na Alison. Po za tym Ali odizolowana nieco, nie mniej jednak uważam że piękna a zdjęcie choler*** mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem tego zdania, że zdjęcie ma nam coś przekazać.pewnie Alison znowu coś ukrywa!

      Usuń