niedziela, 13 grudnia 2015

Z życia codziennego: Shay, Ash, Lucy, Troian

Tak jak wspominałam w poprzedniej notce, w tej najzwyczajniej na świecie podsumuję ostatnie eventy/wydarzenia, w których brały udział nasze gwiazdy. 


1. Ashley Benson & Shay Mitchell w American Eagle Outfitters w Hollywood (8 grudnia 2015)

Dziewczyny udały się na zakupy, a przy okazji znalazły sposób na lekkie wypromowanie się. Nie wiem jak inaczej można to nazwać. Lubię ich przyjaźń tzw. ButtahBenzo, i chociaż czasem mam dość tego ich "pindrzenia się" przed kamerami to jednak trzeba przyznać, że nie jest to żadna udawana przyjaźń pod publiczkę. Dziewczyny lubią spędzać ze sobą czas i świetnie się przy tym bawią, a to najważniejsze. Nie wiem tylko, co na to ten biedny piesek :)














2. Shay Mitchell na Z100's Jingle Ball 2015 w Nowym Jorku.

Shay wzięła udział w muzycznej gali, gdzie miała przyjemność zapowiedzieć Nicka Jonasa. I choć nie cenię zbytnio Shay jako aktorki, to jej styl mnie zachwyca. Według mnie Shay ubiera się najlepiej ze wszystkich aktorek PLL. Klasa sama w sobie. Podoba mi się jej outfit. Mrok i koronka rządzą! :D













Relacja ze snapchata z dnia 11 grudnia 2015 roku, kiedy to odbyła się gala:




(Tutaj zapowiadała Nicka Jonasa)

3. Lucy Hale na planie komedii ,,Dude".





4. Tom Felton i Troian Bellisario na planie filmu “Feed”.

(Troian, schowaj tego palucha! Damie nie przystoi haha)

Pozdrawiam
LILY RED

2 komentarze:

  1. Mam podobne zdanie do ciebie . Mnie niestety Shay i Ash czesciej irytuja , a co do psa to uwazam , ze zachowaly sie idiotycznie , niby nic nie zrobily , ale na pewno nie czul sie dobrze jak bez przerwy ktos robil mu zdj i jeszcze go ubraly .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś je uwielbiałam, ale teraz mam taki przesyt tym promowaniem się na siłę. Chyba trzeba rozpocząć separację od ButtahBenzo hehe :D

      Usuń