poniedziałek, 7 grudnia 2015

Czy Lucy zagra Leilę Williams w Ciemniejszej Stronie Greya?

Myślę, że większość z czytelników pamięta o tym, iż Lucy Hale brała udział w castingu do roli Anastazji Steele w ,,50 twarzach Greya". Z jednej strony oczywiście, że byłby to jakiś przełom w jej karierze, ale z drugiej strony, czy aby na pewno? Nie sądzę, żeby Lucy sprostała tej roli. Sama zresztą w wywiadzie przyznała, że czuła się zbyt skrępowana pikantną sceną, którą miała odegrać. Na castingu! Koniec końców Lucy odpadła w przedbiegach, a rolę zgarnęła inna aktorka Dakota Johnson. To jednak nie oznacza, że Lucy nie ma szans na wzięcie udziału w kolejnej części Greya. Zapraszam do rozwinięcia.


Właściwie to o udziale Lucy Hale w kolejnej części Greya zrobiło się głośno po tym jak aktorka wzięła udział w sesji dla magazynu Paper. Dlaczego? Ponieważ Lucy towarzyszyły nie byle jakie rekwizyty: sznur i gadżety BDSM, których w Czerwonym Pokoju Pana Greya nie brakuje. Sam tytuł artykułu, w którym został zamieszczony wywiad i zdjęcia z Lucy, zatytułowany został ,,Lucy przechodzi na ciemną stronę". W każdym razie, nawet jeśli Lucy chciałaby zgarnąć tę rolę dla siebie jej rywalkami są: Cara Delevingne (Papierowe miasta), Kendall Jenner (po prostu Kardashianka-modelka) i Katie Cassidy (Arrow).



Bądźmy szczerzy... z Kendall jest żadna aktorka. Tyle, że (ponoć) była pierwszym wyborem reżyserki Sam Taylor-Johnson do roli Leili. Cara podobnie jak Kendall jest modelką, ale przynajmniej ma na swoim koncie kilka ról. Ostatnią w Papierowych Miastach. Katie Cassidy z kolei wydaje się być ,,za dojrzała" w porównaniu do trzech pozostałych aktorek. Z pewnością Katie ma doświadczenie w graniu i chyba wizualnie oraz wiekowo bardziej pasuje do Dakoty. Aczkolwiek... jak dla mnie sama Dakota wygląda ,,za staro" na Anę, więc wolałabym młodszą aktorkę w roli Leili. Z kolei media podają, że Lucy może i ma odpowiednie CV, ale nie ma ,,odpowiedniego ciała". I myślę, że to zrozumiałe dla większości. Gdy patrzę na Lucy widzę dziewczynkę, a nie kobietę. Może dlatego Lucy zgodziła się na taką sesję? Spójrzcie na zdjęcia, o które powstało tyle szumu:





Może to media robią zbędny szum i sobie dopowiadają jakąś historię do tej sesji. A może jednak nie? Czy to przypadek, że w tej sesji użyto sznurów do krępowania rąk i... tego czegoś na twarzy. Nie mam bladego pojęcia, co to jest. Z pewnością jest to przyrząd związany z BDSM. Jeśli Lucy faktycznie stara się o tę rolę, wtedy taka sesja była po prostu zwykłym promowaniem się, co jest kompletnie zrozumiałe. 


Sprawdzałam portale zagraniczne i przeczytałam dwa artykuły z ostatnich 19 i 4 godzin. Wygląda na to, że Lucy może mieć spore szanse, ale konkuruje nadal z Kendall (której fenomenu nie rozumiem)  i Kate, ponieważ o Carze już się nie mówi. Dodatkowo zamieszczam wywiad z Lucy w magazynie Paper.

PAPER
Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w swoim życiu?
Hale
Zdecydowanie skok ze spadochronu. Mam na myśli... spadanie w dół z wysokości 10,000 stóp? Nie ma nic bardziej ekstremalnego od tego. Czułam się jak badass.
PAPER
Czy jest coś o czym nikt nie wie o Tobie? 
Hale
Jest wiele ukrytych sekretów o mnie. Takie, które mają pozostać ukryte. Myślę, że wiele osób byłoby zaskoczonych wiedząc, że nie jestem zbyt towarzyska. O wiele bardziej wolę "Netflix i relaks" niż cokolwiek innego. Nienawidzę szykować się, a duże tłumy mnie niepokoją.
PAPER
Kiedy ostatnio się bałaś? 
Hale
Panikuję, kiedy ktoś nie odpisuje mi szybko. Automatycznie zakładam najgorsze, i to moja wina. Nie mam wiadomości od przyjaciół i przechodzę do konkluzji, że ucierpieli i powinnam zadzwonić  911. 
PAPER
Jakie były ostatnie trzy rzeczy, które wygooglowałaś?
Hale
1) Meksykańskie restauracje w Memphis. 
2) Mała Syrenka.
3) Informacje na temat psów z cukrzycą (mój siostrzeniec zbiera pieniądze na kupno jednego). 
PAPER
Jaki serial oglądałaś ostatnio?
Hale
Narcos. Cholernie dobry. Oglądałam go weekend. 
PAPER
Co jadłaś na śniadanie wczoraj?
Hale
Wielki kubek kawy i banan oraz masło migdałowe. I garść cukierków kukurydzianych.
PAPER
Co wolisz, Seamless lub Delivery.com? 
Hale
Postmates! (apka do zamawiania jedzenia) To najczęściej używana apka w moim fonie. Prawdpodobnie zamawiam z niej jedzenie 4–5 razy w tygodniu.
PAPER
Jaka jest najdziwniejsza rzecz jaką kupiłaś online? 
Hale
Dmuchaną głowę jednorożca.

A wy co sądzicie o ewentualnym angażu Lucy do ,,Ciemniejszej strony Greya"? Chcielibyście, żeby wzięła udział w tej produkcji? Czy może wolicie Kendall, Katie lub Carę?

Źródła:
LILY RED

1 komentarz: