środa, 23 grudnia 2015

Hołd dla Haleba

Drodzy Czytelnicy!

Wiemy już, że wszystkie pary zerwały ze sobą w czasie przeskoku czasowego. Dla jednych są szanse na przyszłość według spojlerów (Spoby, Ezria, Emison - choć one parą nie były), dla drugich nie bardzo (Haleb). Postanowiłam stworzyć specjalną serię notek, w której złożymy hołd wspomnianym parom i przypomnimy sobie dzieje ich związków. 

FILMIKI:





GIFY:









CYTATY:

,,Przez większość mojego życia czułem się samotny, nawet gdy byłem wśród innych ludzi, dopóki nie spotkałem Ciebie".

,,- Miałem jeden bardzo dobry powód, żeby wrócić... Ciebie.
- Kocham cię.
- Ja ciebie też".

,,Caleb, będę o ciebie walczyć, ale musisz mi zaufać. Przebrniemy przez to. Nie przeszłam przez tak wiele po to, żeby nie mieć szczęśliwego zakończenia".

,,Hanna, mówisz do kolesia, który właśnie porwał własną dziewczynę. I wiesz co? Dla Twojej świadomości, zamierzam pomóc ci powstrzymać A. I nie proszę o twoją zgodę".

,,Nie ma nikogo takiego jak Ty na całym świecie".

~ * ~
Zachęcam także do przypomnienia sobie wszystkich przełomowych momentów w związku Haleba.

Mam nadzieję, że dołączycie się i podzielicie ze mną swoimi ulubionymi filmikami z Halebem, cytatami albo gifami. Bardzo chętnie przejrzę wszystko! 
Wierzę, że większość z Was odczuwa żal na myśl o zerwaniu naszych ulubionych par. Ja noszę żałobę po Halebie. I jestem przekonana, że gdy obejrzycie powyższe filmiki poczujecie taką samą nostalgię.


Komu chcecie oddać hołd w następnej notce? Spoby? Ezria? Emison? 

LILY RED

2 komentarze: