niedziela, 10 maja 2015

Wyniki ankiet

Cześć ponownie! Czas na podsumowanie ankiet, w których mogłyście zagłosować 
na to do kogo jesteście najbardziej podobne!  

Zobaczmy jak prezentują się odpowiedzi:


Do kogo jesteś najbardziej podobna z wyglądu?

Aria - 25 %
Hanna - 25 %
Spencer - 21 %
Emily - 12%
Alison - 12 %
Mona - 2 %


Do kogo jesteś najbardziej podobna z charakteru?

Aria - 26 %
Hanna - 26 %
Spencer - 16 %
Emily - 18 %
Alison - 6 %
Mona  - 5 %

Podsumowując:
Zarówno urodą i charakterem przeważają Aria i Hanna. Ciekawa jestem w ilu procentach jesteście podobne do nich właśnie! Może mamy tu kogoś kto wygląda prawie jak sobowtór naszych bohaterek? :)
 Osobiście zaznaczyłam Hanne z wyglądu i z charakteru. Jednak mam też coś z Arii i Alison. 
A Wy? Przyznajcie się :)

ps: Pojawiła się już nowa ankieta, w której możecie zagłosować na faceta swoich marzeń ;)

xoxo
Stalia

1 komentarz:

  1. ja tam nie jestem do nich podobna, wybierałam najbliższe podobieństwo ;) a fajna ankieta z tymi chlopakami. Toby <3

    OdpowiedzUsuń