środa, 27 maja 2015

Sneak Peeki 6x01

Witajcie! Nawet nie wiecie, jak dobrze zacząć tłumaczyć sneaki. W końcu wracam do normalności i czuję, że ten sezon będzie najlepszym! Zapraszam do obejrzenia.




Reporterka: Cztery nastolatki, które uprowadzano niemal miesiąc, nadal uznaje się za zaginione. Ich uniewinniona od zabójstwa przyjaciółka Alison DiLaurentis za chwilę wygłosi oświadczenie. Policja prosi widzów o zgłaszanie jakichkolwiek informacji na temat miejsca pobytu Andrew Campbella -szkolnej gwiazdy sportu i jednego z najlepszych uczniów w szkole, który jest głównym podejrzanym o porwanie i może być niebezpieczny.

Alison: Miesiąc temu moje przyjaciółki zostały porwane przez anonimowego tchórza; tego samego potwora, który zaatakował Monę Vanderwall i wrobił nas w jej morderstwo. Wiemy, że Mona żyje, ale jest w ogromnym niebezpieczeństwie, tak samo, jak moje przyjaciółki. Jestem naprawdę wdzięczna za to, że jestem z moją rodziną, ale zrobiłabym wszystko, żeby zobaczyć moje przyjaciółki jeszcze raz. Moje przyjaciółki zawsze były moją podporą. Bez nich czuję się zagubiona, kompletnie samotna.

Andrew głównym podejrzanym... Ale to oznacza, że raczej nie jest to prawda, bo czy twórcy byliby tak banalni?


Hanna: Jak długo człowiek może żyć bez jedzenia?
Mona: Trzy tygodnie.
Spencer: Woda to inna bajka. Można bez niej przeżyć, tylko kilka dni.
Mona: Kiedy umierasz, nie czujesz głodu albo pragnienia. Twoje organy przestają pracować.
Aria: Moje na pewno pracują. 
Emily: Jestem tak spragniona, że naprawdę rozważam wypicie własnego moczu.
Hanna: Ja mogłabym wyssać mocz z kostek lodu.
Emily: Ja wylizałabym pot z supensoriów.
Hanna: Ok, Emily... Wygrałaś.

Kłamczuchy za karę żyją na dworze, ale w nawet tak beznadziejnej sytuacji, próbują żartować. Powiem Wam, że Charles jest przerażający...

Lobree,
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz