poniedziałek, 18 maja 2015

Moje oczekiwania od 6A

Cześć! Szósty sezon zbliża się wielkimi krokami, dlatego postanowiłam napisać moje oczekiwania względem 6A. Jeśli jesteście ich ciekawi to zapraszam do rozwinięcia. 


Oto lista spraw/rzeczy które chciałabym zobaczyć w 6A 
(kolejność nie ma znaczenia jak co):

1. Dowiedzieć się kim  jest Charles


2. Zobaczyć akcje po kilku latach!


3. Zobaczyć scenę łóżkową Haleba (bo chyba owej nie było)


4. Widzieć wiele scen Emison! 


5. Powrót Johnn'yego (bardzo go polubiłam)


6. Zobaczyć znowu Spencer w Londynie


7.  Powrót Wrena!


8. Jakieś problemy związane z przyjaźnią np. Mony i Hanny


9. Mona dołącza do grupy dziewczyn!


10. Alison naprawdę się zmieniła!


11. Powrót Paige (ale nie do Emily, tylko do Rosewood)


12. Ezra z nową dziewczyna. Było by ciekawie!


13. Dziewczyny na balu maturalnym


14. Dziewczyny kończą szkołę i dostają dyplomy.


15. Czyjeś "zmartwychstanie" np. Mayi, Jessici lub Bethany Young
 (to ostatnie chyba najbardziej!)

16. Odcinek specjalny - musicalowy!


17. Abym się dowiedziała, że ktoś jest chory na rozdwojenie jaźni.
(wiem, trochę dziwne, ale było by ciekawie!)


18. Dziewczyny wracają do Rosewood już w pierwszym odcinku.


19. Mona + Mike znowu razem!


20. Znikniecie Talii z serialu




A jakie są Wasze oczekiwania? Z czym się zgadzacie, a z czym nie? Może macie jakieś inne. Czekam na komentarze :D

ps. A jak nie zapomnę to zrobię na koniec 6A podsumowanie tego co się sprawdziło w tych moich oczekiwaniach :D

xoxo
Stalia

11 komentarzy:

  1. Czekałam na ten post! Moje oczekiwania są podobne, tylko nie chce by wydarzyły się nr 5 i 6.
    >julka<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze nie chcę, żeby była 18 XD

      Usuń
    2. a jest coś co byś chciała jeszcze zobaczyć w 6a? Dzięki, że udzielasz się w komentarzach <3

      Usuń
    3. Hmm... Chciałabym jeszcze zobaczyć odpowiedzi na wszystkie zapomniane wątki np. Red coat, Varjak, Sara Hervey itd.

      Usuń
    4. o, to na pewno! mam już dość tych ciągłych pytan bez odpowiedzi...

      Usuń
  2. Ja jestem teraz ciekawa jak to będzie z policją i z A. Tanner zobaczyła uwięzione dziewczyny z Moną. Policja w końcu się dowie o A. I jeszcze chciałabym wiedzieć czy Mona to ta dobra osoba czy zła, i po czyjej jest stronie? no i ciągle zastanawia mnie czy Maya jest żywa. Mam nadzieję że 6 sezonie dowiemy się przez kogo zginęła Jessica

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z 1, 8, 12, 13!!, 14, 17 (i żeby to była Aria!), 19!
    co do 16, to byłoby mega ciekawie, ale sobie jakoś tego nie wyobrażam. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja własnie też sobie nie wyobrażam musicalowego odc pll. haha... jeszcze teraz mi się przypomniała scena z początku 8x5 jak dziewczyny śpiewały w tym chórze i to wycie Hanny ;D !

      Usuń
    2. a ja wyobrażam, bo praktycznie każdy w serialu śpiewa więc może być ciekawie :D i na pewno śmiesznie :D może w końcu będzie musical? coś było w planach :D

      Usuń
    3. Coś było w planach? Naprawde? O.o

      Usuń
    4. tak. kiedyś był wywiad, że aktorki proszą Marlene o musicalowy odcinek

      Usuń