czwartek, 28 maja 2015

Opis odcinka 6x03

Ponownie witajcie! Dzisiaj Was zasypuję postami. Odcinki się zbliżają więc i informacji jest co raz więcej. Mam dla Was opis odcinka 6x03.

6x03 "Piosenki z doświadczeń"

Życie dziewczyn zostało odwrócone do góry nogami przez to, że były więzione i każda z nich szuka odpowiedzi na pytania na to, aby miało sens to czego doświadczyły.
 Aria swoją uwagę skupia na Andrew i stara się dowiedzieć kim tak naprawdę jest ten chłopak. 
Emily stara się zaprzyjaźnić z nową koleżanką. 
Spencer jest na misji w której chce uzyskać odpowiedzi o Charlesie i jak się one mają do Ali i Jasona. 
Hanna chce sprowadzić wszystkie cztery przyjaciółki z powrotem razem i dlatego wszyscy muszą ruszyć dalej i zapomnieć o tym co zdarzyło się w Domu Lalek
. W między czasie, Alison nie jest już queen bee - ale kim jest teraz? Nowa przyjaciółka próbuje pomóc jej zacząć od nowa, aby odnaleźć "nową" Alison.

***

Sorry, za moje kiepskie tłumaczenie. Starałam się jak mogłam! 
 Wygląda na to ze dużo się zmieni. 


xoxo
Stalia

1 komentarz:

  1. wow, naprawdę fajne wyszło Ci to tłumaczenie ;) jeśli chodzi o tą nową przyjaciółkę Alison, która ma jej pomóc odnaleźć nową siebie, to myślę, że to będzie Mona. Pasowałoby, poza tym widziałam gdzieś takie spoilery :)

    OdpowiedzUsuń