piątek, 1 maja 2015

Promo 6. sezonu!

Nie będę owijała w bawełnę - po prostu zapraszam!

Wybaczcie, że nie wrzucam odtwarzacza, ale nie mogę znaleźć go na YT. Kiedy się pojawi, od razu to zrobię. Tymczasem wejdźcie w link i obejrzyjcie.


Moje przemyślenia, spostrzeżenia itp.:
* Mona śpiewa kołysankę "Hush, Little Baby" (tekstowo.pl)
* Mona pożałowała próby ucieczki
* Aria przegląda szafę, która najprawdopodobniej należy do Mony (żółte bluzki) - napis "On mnie zabije -M"
* Aria znowu ma różowe pasemka
* Aria trzyma Pigunię
* Alison jest kolejną "lalką"? + krótsze włosy
* Toby szuka -A

ZDJĘCIA:

Co o tym wszystkim sądzicie? Według mnie promo jest naprawdę mroczne.
Lobree,
xoxo

2 komentarze:

  1. wydaje mi się że to A skłoni dziewczyny do 'zmiany' stylu (pasemka Arii, jakaś kwiatkowa bluzka Hanny- teraz sie tak nie ubiera) Musi być to powiązane jakos z tym że A chce zeby dziewczyny wyglądaly jak kiedyś, to musial by przelomowy okres dla big A

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow i jak to zobaczyłam go pomyślałam że ja już chce spowrotem pll i po tym jeszcze nardziej nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń