środa, 6 maja 2015

Aria i Spencer, czyli Sparia!

Jak wygląda przyjaźń tych dwóch Kłamczuch?

***
1. Kiedy Aria upewnia się, czy Spencer jest po tej samej stronie.


2. ... żadne słowa nie są potrzebne.

3. Kiedy nienawidzą tych samych ludzi.

4. Kiedy są dosłownie synchroniczne.
18 Times "Pretty Little Liars'" Spencer And Aria Were The Best BFFs

5. Kiedy robią to, co mogą tylko przyjaciółki.
- Ugh! Spróbuj, to jest ohydne.
- Nie, właśnie tam naplułaś.

6. Kiedy potrafią rozbawić się nawzajem, jak nikt inny.

7. Kiedy Aria wie, że może być całkowicie szczera ze Spencer.
- Nie jestem przerażająca! Jestem?
- Troszeczkę.

8. Kiedy Aria wyczuwa to kłamstwo z kilometra.

- To twojej matki?
- Nie! Może...

9.  Kiedy Aria nieprzerwanie zadaje pytania Spencer.
- Która godzina?
- 17:58.
- Która teraz?
- Aria, nadal 17:58.

10. Kiedy przemycą jakiś żarcik.
- Słyszałaś to?
- Tak, stoję tuż obok ciebie.

11. Kiedy Spencer jest totalnym dziwakiem, ale Aria to kocha.
- Jesteś dziwakiem i kocham cię.

12. Kiedy Spencer docina Arii na temat Ezry.
- Ta rozmowa staje się 1-900 (numer dla rozmów dodatkowo płatnych w USA, np. "Zadzwoń, a powiemy ci, czy spotka cię szczęście...").
- Żeby rozmawiać z gorącym nauczycielem wciśnij 3.
- Kończę rozmowę.

13. Kiedy Aria chciała zrobić dla Spencer wszystko, nawet oddać zasięg.
- Jak masz lepsze zasięg, niż ja? Zaraz, zmień miejsce. No weź.

14. Kiedy Spencer dosłownie czytała Arii w myślach.
- Jesteś w jego mieszkaniu? Jesteś na łóżku?
- Nie, nie jestem.

15. ... i kiedy wie, żeby nie zadawać pytań.
- Dobra, chodźmy.
- Miałam stać, tylko na czatach?
- Mówiłam ci, żebyś gwizdała, jak coś zobaczysz?
- Nie.
- Nie, nie stałaś na czatach. 

16. Kiedy Aria była przygnębiona i mogła tolerować, tylko obecność najlepszej przyjaciółki.

17. Kiedy Spencer była z Arią, mimo to, że postrzeliła Shanę na śmierć.
- Wszystko dobrze? Potrzebujesz czegoś?
- Muszę wiedzieć, że to się nie wydarzyło. Shana w tetrze, ale się stało.

18. Kiedy się godziły.

- Nie jestem na ciebie zła.
- Naprawdę?
- Tak.
- Dobrze, ponieważ zrobiłam to, bo byłam zdenerwowana, i jesteś naprawdę malutka, i cię kocham.
- Też cię kocham.

A czy wy kochacie Sparię? Przyznam, że jest to mój ulubiony friendship.


Lobree,
xoxo

1 komentarz:

  1. Są słodkie! Chociaż ja osobiście uwielbiam team Hanna+Spencer <3

    OdpowiedzUsuń