czwartek, 7 maja 2015

Wskazówka od Marlene + analiza piosenki + mini teoria

Około czterech miesięcy temu Marlene wrzuciła na Instagrama zdjęcie, które miało być wskazówką. Co teraz z nim zrobiła?


Od razu przepraszam za to, że czcionka nie jest taka sama i raz większa, raz mniejsza, ale nie miałam już czasu tego zmieniać.

"Dodałam to 18 tygodni temu. To nadal wskazówka."


Wyszedłem pospacerować po północy

Na zewnątrz przy świetle księżyca, właśnie tak jak to robiliśmy
Zawsze chodzę 'po północy
Szukając Ciebie

Chodzę kilometrami wzdłuż drogi
Tak więc, to mój sposób mówienia 'Kocham Cię'
Zawszę chodzę po północy
Szukając Ciebie

Zatrzymuję się, by zobaczyć płakanie wierzby
Płacząc na jego poduszce
Może on płacze dla mnie
I ponieważ niebiosa pochmurnieją
Nocne wiatry szepczą do mnie
Jestem samotny tak jak mogę tylko być

Wyszedłem pospacerować po północy
Na zewnątrz w świetle gwiazd, mając nadzieję, że możesz być 
Gdzieś spacerując po północy
Szukając mnie

Zatrzymuję się, by zobaczyć płakanie wierzby
Płacząc na jego poduszce
Może on płacze dla mnie
I ponieważ niebiosa pochmurnieją
Nocne wiatry szepczą do mnie
Jestem samotny tak jak mogę tylko być

Wyszedłem pospacerować po północy
Na zewnątrz w świetle gwiazd, mając nadzieję, że możesz być 
Gdzieś spacerując po północy
Szukając mnie

źródło: tekstowo.pl

Według spoilerów Charles nie planował, żeby ktoś miał umrzeć "tamtej nocy". Podobno wszystko, co się wtedy wydarzyło doprowadziło do jego szaleństwa. Rozpatrzmy ten tekst pod tym kątem.

Wyszedłem pospacerować po północy
Na zewnątrz przy świetle księżyca, właśnie tak jak to robiliśmy
Zawsze chodzę 'po północy

Szukając Ciebie

Charles był zakochany w Bethany. Dziewczyna chodziła z nim na spacery, ale została zamknięta w Radley, a mężczyzna "szuka" jej, czyli wspomina te wędrówki. 


Chodzę kilometrami wzdłuż drogi
Tak więc, to mój sposób mówienia 'Kocham Cię'
Zawszę chodzę po północy

Szukając Ciebie

Nie ma z nią kontaktu albo nie może mieć. Tak wyraża swoje uczucie.


Zatrzymuję się, by zobaczyć płakanie wierzby
Płacząc na jego poduszce
Może on płacze dla mnie
I ponieważ niebiosa pochmurnieją
Nocne wiatry szepczą do mnie

Jestem samotny tak jak mogę tylko być

Chłopak nadal wspomina - dziewczyna też. Oboje są samotni.


Wyszedłem pospacerować po północy
Na zewnątrz w świetle gwiazd, mając nadzieję, że możesz być 
Gdzieś spacerując po północy

Szukając mnie

Charles cały czas liczył na to, że Bethany ucieknie i uda im się spotkać. Cały czas przychodził w to samo miejsce.

Potem się powtarza.

Dlaczego Charles stał się -A?

Bethany udało się uciec z pomocą Alison. Ali dała jej żółtą bluzkę, tak samo CeCe, żeby nikt nie zorientował się, że dziewczyna uciekła, a co najwyżej wziął ją za Alison albo CeCe. Ali pomagała Bethany, bo miała z nią jakąś relację. Charles mógł być bratem Alison, który jakimś cudem został oddany do adopcji. Dziewczyna przyjaźniła się z nim, ale nie wiedziała o pokrewieństwie. Mimo to, Alison pokłóciła się z Bethany i ją zabiła albo przyczyniła się do jej śmierci. Nawet jeśli tak nie było, to Charles tak to zrozumiał. kiedy zobaczył ciało Bethany poczuł chęć zemsty. Dosłownie zwariował. Jessica DiLaurentis dostała telefon z Radley - poinformowano ją, że Bethany uciekła. Jessica pomyślała, że ta dziewczyna przyniesie kłopoty, dlatego tak bardzo nie chciała wypuścić Ali z domu. Później Alison rozmyśliła się i wracała do domu. Tuż przed domem Charles złapał za kamień i uderzył Ali. Jessica przeraziła się, bo zobaczyła, że jej syn właśnie zabił siostrę. Kobieta w amoku zakopała ciało. Potem (to zabrzmi głupio, ale wybaczcie) doszła do wniosku, że straciła córkę i nie przywróci jej życia, ale wydając syna, też go straci. I nie wyjawiła, kim był zabójca. Od tej chwili Charles zaczął dręczyć Alison i jej przyjaciółki, jako -A.

I tu pojawia się nieścisłość. W końcu -A dręczyło Alison przed "tamtą nocą". Jak to wytłumaczyć? Nie wiem. Może Charles przejął grę...

Pomóżcie mi to wyjaśnić w komentarzach. A może inaczej rozumiecie te piosenką albo macie inną teorię?

Lobree,
xoxo

1 komentarz:

  1. już gdzieś natknęłam się na tą piosenkę. jest dziwna i ciekawe co takiego nam zdradza, tak naprawdę. Ale ja osobiście mam już dość obietnic Marlene, która mówi nam, że wszędzie są wskazówki.

    OdpowiedzUsuń