piątek, 18 marca 2016

Nabór na redaktorkę + pożegnanie

Cześć! W związku z odejściem Lily Red pragnę ogłosić nabór 
na nową redaktorkę lub kto wie redaktora na Naszym blogu.
 Sezon się skończył co nie znaczy, że nie powinno być postów pomiędzy odcinkami. 

Dlatego od nowego redaktora będziemy oczekiwać :
przede wszystkim zaangażowania w swoją pracę i ciekawych na dobrym poziomie postów. Chciałybyśmy, aby osoba zgłaszająca się nie miała mniej niż 15 lat i napisała przykładowy post. Niech napisze, również na jakim poziomie umie język angielski i czym chciałaby się zająć na blogu. Nie szukamy kogoś na chwilę tylko na stałe dlatego prosimy o poważne rozpatrzenie aplikacji ;)

Zgłaszać możecie się poprzez mojego maila (mail). Odpowiem na każde zgłoszenie!


 ***
Na koniec chciałabym Was powiadomić, że ja również nie będę już tak często dla Was pisała. Nie widzę odzewu, nie czuję się doceniana i przez to straciłam już wenę do pisania postów. 
Serial też już nie jest taki sam jak był kiedyś.


Jestem założycielką tego bloga, traktuje Go jak swoje dziecko dlatego raczej nigdy nie opuszczę  Go w 100%. Będę codziennie zaglądać na bloga, będę aktualizowała wszystkie dane, ankiety, zajmowała się wyglądem bloga (niedługo nowa odsłona wiosennego szablonu!) i raz po raz dodawała jakieś zdjęcia czy newsy ,czyli to co zawsze dla Was robiłam jednym słowem. 
Myślę, że mi jest ciężej na sercu to pisać niż moja obecność tu więc bywajcie! 




***
Swój powrót na bloga zadeklarowała Lobree więc jak najbardziej zaglądajcie na bloga i komentujcie, bo pamiętajcie - W WAS JEST SIŁA!






xoxo
Stalia

10 komentarzy:

  1. Wasz blog jest jednym z najbardziej niedocenianych a szkoda bo jest naprawdę świetnie prowadzony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi i blog nie upadnie, bo bardzo lubię tu zaglądać. A jakaś świeża krew, by się przydała.
    Sama bym się zgłosiła, ale mam już jednego bloga i to jest już wystarczająco dużo. Aczkolwiek powodzenia, gdyż wiem jak trudna jest to robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki.
      no więc czekamy na jakieś zgłoszenia. jak na razie tylko jedno

      Usuń
  3. Bardzo lubiłam waszego bloga, uważam że był jednym z najlepszym ale posty pojawiają się coraz rzadziej a gdy się już pojawiają to z reguły coś typu : podsumowanie odcinka albo coś takiego. Brakuje mi u was teorii , żeby można było później w komentarzach podyskutować i wymienić się swoimi spostrzeżeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koleżanko teorie również się pojawiały, ale niestety nawet czasami pod takimi wrażeniami nie było żadnych dyskusji pod nimi. Straciłyśmy przez to wenę do pisania czegokolwiek. Zrobiłyśmy sobie przerwę. Ale wrócimy!

      Usuń
    2. mam nadzieje że prędko i z podwójną siłą!!

      Usuń
  4. może to już czas zamknąć bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. A czemu nie ma wersji bloga na komórki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wersja na komórki wygląda zupełnie normalnie nie szablonowo. Lepsza taka zwykła wersja

      Usuń