sobota, 23 kwietnia 2016

Cześć!

Cześć!
Jestem nową redaktorką. Właściwie to pisałam tutaj kilka postów w czasie wakacji. Mam nadzieję, że teraz zostanę z Wami na dłużej. Ze względu na to, że to mój pierwszy post od długiej przerwy myślę, że warto powiedzieć coś o sobie. Mam na imię Klaudia. W tym roku kończę gimnazjum. PLL jest moim ukochanym serialem od bardzo dawna. Moją ulubioną postacią jest Spencer.
W serialu mamy przerwę, więc chciałabym Was spytać, co chcielibyście widzieć na blogu? Czekam na Wasze odpowiedź! Mam nadzieję, że mnie polubicie. 
Pozdrawiam,
Anahi

4 komentarze:

  1. Hej. Miło widzieć na tym blogu nową twarz.
    Co by mnie zainteresowało? Teorie, dużo teorii, bo uwielbiam je czytać, mogą być też jakieś powroty do starych sezonów, typu wypunktowań od 1 sezonu, żeby wspólnie wrócić do tych dobrych czasów PLL.
    Ale jak będą jakieś ciekawe serie to tez z chęcią poczytam.
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe powitanie. Mam zamiar pisać serię, a raczej je tłumaczyć i spróbuję, żeby przynajmniej jedna pojawiała się w ciągu tygodniu, ale niczego nie obiecuję.

      Pozdrawiam,
      Anahi

      Usuń
  2. Heeeej! Jak się cieszę, że ktoś pisze :) Najbardziej chciałabym zobaczyć teorie i śmieszne serie(chodzi mi o przerobione zdjęcia, memy z pll) :). W sumie wszystkie posty będą mi pasować ;)
    Powodzenia ♥ - Alison

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe przywitanie.
      Serie na pewno się pojawią :)

      Pozdrawiam,
      Anahi

      Usuń