niedziela, 24 kwietnia 2016

Seria "Kochają się czy nie?" #1

Cześć!
Wymyśliłam nową serię. Tak wiem, że temat par i miłość jest oklepany, ale wydaję mi się, że warto porozmawiać o nowych i starych parach po tak długim przeskoku czasowym. W tej serii skupimy się na sytuacjach i parach pochodzących z 6B. Co myślicie o tej serii? Czekam na Wasze opinie.

Na pierwszy ogień idzie Spoby.

1. Powody zerwania: 
W zasadzie nikt nie powiedział dosłownie, jak zakończył się ich związek, ale możemy snuć domysły. Tobiego i Spencer dzieliła duża odległość. Oboje planowali inną przyszłość. Spencer chciała się rozwijać, robić wielką karierę, a Toby wolał mieszkać w małym miasteczku i prowadzić spokojne życie. Później doszedł temat niechcianej ciąży, której tak naprawdę nie było. Wydaję mi się, że to właśnie ta sytuacja sprawiła, że para nie przetrwała.



2. Pierwsze spotkanie, które widzimy po przerwie
Pierwsze spotkanie tej pary po pięcioletniej przerwie odbyło się w odcinku 11. 
Pomiędzy tą dwójką nie panowało żadne spięcie. Traktowali się, jak przyjaciele, którzy spotkali się po latach. Mogliśmy zauważyć, że pomimo zerwania oboje się szanują i cieszą się z rozmowy.

3. Ich związki...
Po zerwaniu ze Spencer, Toby związał się z  Yvonne. Musiał uważać ją za kogoś bardzo ważnego, skoro pragnął wziąć z nią ślub i budował dla niej dom.
Spencer natomiast związała się z Calebem. W czasie pięciu lat ta dwójka bardzo się do siebie zbliżyła i poczuła do siebie coś więcej. 




4. Przyjaciele czy kochankowie?
Spencer i Toby w czasie całego sezonu 6B mieli przyjacielskie relację. Zachowywali się, jak starzy przyjaciele, którzy wpadliby za sobą w ogień. Jednak czy na pewno to tylko przyjaźń? Chociaż Spencer cieszyła się, że Toby był szczęśliwy, to jednak często czuła się niezręcznie i widać, że czasami żałowała, iż to nie ona jest na miejscu dziewczyny Tobiego. Toby chociaż wydaje się, że uważał pannę Hastings tylko za przyjaciółkę, czasami zapominał o tym, że miał Yvonne, a Spencer była tylko jego przyjaciółką.


5. Moja ocena
Moim zdaniem ta dwójka powinna być razem i wydaję mi się, że będzie. Yvonne jest kimś ważnym dla Tobiego, ale czy najważniejszym? Moim zdaniem nie! Jeśli mówimy o Spalebie, to prawda jest taka, że to jedynie zauroczenie. Kiedyś byłam wielką fanką Spoby, później zaczęli mnie nudzi i gdy dowiedziałam się, że ich najprawdopodobniej nie będzie, nie żałowałam. Jednak w czasie 6B bardzo tęskniłam za tą parą i uważam, że ich miłość odradza się od nowa poprzez wspaniałą przyjaźń.


Co wy myślicie o tej parze? Będą jeszcze razem czy nie? Czekam na Wasze opinie. Którą parę chcecie zobaczyć w następnej odsłonie tej serii?


Pozdrawiam,
Anahi

7 komentarzy:

  1. Super seria! Szczerze? Nie widzę powrotu Spoby. Po pierwsze Toby i Yvonne. Widać, że im na sobie zależy i naprawdę się kochają. Po drugie jak by to wyglądało? Najlepszy przyjaciel (Caleb) z jego byłą dziewczyną( Spencer) - to już naprawdę niezręczne. A, gdyby do tego wszystkiego doszło powrót Spoby to co? Caleb i Toby rozmawialiby o ich związku ze Spencer? Naprawdę musieliby się głupio czuć. A Yvonne? Nie wspominając już, że wkrótce miała brać ślub z Tobym. Moim zdaniem Marlene nie wiedziała, co robi tworząc te wszystkie nowe pary..... Ogólnie mam wrażenie, że serial przed przeskokiem czasowym (w szczególności sezon 1,2) były najlepsze, a teraz zrobiło się z tego takie gówno.. Przepraszam, jeśli piszę jakoś niezrozumiale, albo słowa się powtarzają, ale jestem w szkole, a tutaj trudno myśleć (szczególnie po 3 wf i 2 matmach!) :P - Alison

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przepraszać. Rozumiem Cię, ale uważam, że stare pary wrócą. Dodatkowo ta cała sytuacja, ten sam schemat powtarza się u Haleba, więc to wszystko w najbliższym sezonie będzie BARDZO niezręczne niestety.

      Pozdrawiam,
      Anahi

      Usuń
    2. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Zapomniałam xd W następnym poście z tej serii chciałabym zobaczyć Haleba, Ezrię lub Mone i Mike (Cody jest cudowny ♥) - Alison

    OdpowiedzUsuń
  3. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń