czwartek, 3 marca 2016

Seria "Gdybyś mógł" #3

Cześć! Jesteście tam? Pamiętajcie ta seria to zabawa. Piszę ją dla Nas, abyśmy mogli sobie porozmawiać na różne tematy. Ciekawi mnie czy myślicie podobnie lub może zupełnie inaczej? 
Jeśli Wam się seria nie podoba to piszcie! Zniosę to na "klatę" ;)

Pytanie:

,,Gdybyś miała współpracować ze złoczyńcą (Cece, Sara, Wilden, Mona) to z którym?"


Moja odpowiedź:
Z pewnością była by to Mona. Jest ona niczym wulkan energii i nie wiadomo kiedy i co zrobi. Współpraca z taką osobą byłaby interesująca oraz pełna niespodzianek. Wiem, że wiele nauczyłabym się od niej. Poza tym uwielbiam Monę i jej charaktery, które ma niezliczoną ilość.
Nie nudziłabym się z Nią!



A jaka jest Wasza odpowiedź? Piszcie! Bo jak nie to seria nie ma sensu.


Stalia

12 komentarzy:

  1. Ja także wybrała bym Mone. Widzieliśmy Mone już w tylu odsłonach, przecież to ona była pierwszym A. :) To właśnie z Moną chciała bym współpracować.

    Zapraszam na krótką notkę, często dodaję cytaty z pll ^^
    Mój blog <- klikk ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wybrała bym Mone. Jest ona najlepsza postacią z tych złych w pll

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wybrał Cece bo najładniejsza :D
    Mówie całkiem poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie wybralabym Wildena, na ktorego nie moglam patrzeć. Sara też wkurzajaca. Najlepszy wybór to z pewnością Mona. Z nią nie można by było się nudzić, a i na jakieś zakupy się wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko Charlotte ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nikt nie głosuje na sarę XD
    haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to naciągaczka! Przyjdzie się wykąpać za darmo i jeszcze potem Ci będzie robić koło ogona. W dodatku nie jest tak inteligentna jak Charlotte i Mona. Sama się poparzyła! Hahaha :D

      Usuń
  7. Ja też wybrałabym Monę. Dlaczego? Bo informacja to cenne źródło! Wiele można zdziałać mając wiedzę w danym temacie. A Mona zna tyle trików, żeby zdobywać dane/informacje. Gdybym się tego nauczyła od niej...


    WTEDY MÓJ PRZYSZŁY PARTNER MIAŁBY PRZEKICHANE! JUŻ JA BYM WIEDZIAŁA, CZY SOBIE Z INNYMI NIE POPISUJE!!!

    P.S: Dobra, żarcik z tym szpiegowaniem partnera hahahaha. Po prostu chciałabym nauczyć się korzystać z różnych źródeł informacji i potem znaleźć pracę jako broker informacji czy coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Red to najlepsza redaktorka

      Usuń
    2. Dziękuję za komplement. Zawstydziłam się :) :*

      Usuń