piątek, 18 marca 2016

Post pożegnalny

Dzień dobry!

Moi Drodzy, chciałabym poinformować Was o pewnej sprawie. Długo rozważałam kwestię odejścia z bloga i w końcu podjęłam ostateczną decyzję. Myślę, że to odpowiedni dla mnie moment aby odejść wraz z zakończeniem sezonu 6B. 

Nie chcę publicznie rozwodzić się nad powodami mojego odejścia. Wpłynęło na to wiele czynników. Mam nadzieję, że zrozumiecie mój wybór. Decyzję podjęłam w pełni świadomie, gdyż czuję, że właśnie tego potrzebuję w tym momencie. 

Nie zniknę jednak tak całkowicie. Zawsze będziecie mogli zobaczyć mnie gdzieś na czatach albo w komentarzach. Poza tym nadal jestem przypisana w Dream Team do tłumaczenia The Originals i Switched at Birth. Zatem będę gdzieś tam obecna duchem :)


Gdyby ktoś chciał mieć ze mną kontakt i porozmawiać o czymkolwiek, zapraszam tutaj:
GG: 13712303
Mail: rudavillemo@gmail.com

Nie krępujcie się do mnie pisać, zawsze odpiszę :)

Dziękuję za danie mi szansy na bycie redaktorką. To była świetna zabawa! 
Pozdrawiam Wszystkich!
LILY RED

2 komentarze:

  1. Będziemy tęsknić, byłaś bardzo dobrą redaktorką :*
    >julka<

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza adminka odchodzi :| ciekawe czy bez cb ten blog da radę...

    Jak kiedyś założysz bloga niekoniecznie o PLL to daj nam znać bo bardzo
    fajnie czytało się twoje notki na tym blogu i jeszcze raz wielkie podziękowania za napisy <3

    OdpowiedzUsuń