piątek, 9 października 2015

Piątkowy przegląd YT

Witajcie! Nadszedł piątek, więc czas na przegląd. Dzisiaj trudno było mi określić kategorię, ale pod długich rozważaniach w końcu jest taka. Zobaczcie, o co mi chodzi :).

Dzisiaj głównym tematem są...
PRZEŻYCIA BOHATERÓW



I

Na hasło Ezra bez zastanowienia odpowiem "prawie był -A".

II

Alison? Kłamstwa... zdecydowanie.

III

Spencer i jej schizy. Uważam to za jeden z lepiej poprowadzonych wątków.

IV

Mona... przebiegłość.

V

Hanna przeżyła najcięższe chwile przed "śmiercią" Alison.

Losowy filmik

a) romans


b) przyjaźń


c) grupowy


d) crack/humor


Lobree,
xoxo

2 komentarze:

  1. Świetna notka i genialna SERIA!

    ps.Czy w filmiku b) przypadkiem nie chodziło o coś więcej niż przyjaźń? Może wydaję mi się przez tekst piosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może trochę tak wyglądać + tekst piosenki, ale jak to zobaczyłam, to doszłam do wniosku, że w naprawdę fajny sposób ukazuje ich wspólne sceny. Bardzo dziękuję za twoją opinię - nawet nie wiesz, jak bardzo to motywuje :). Pozdrawiam, Lobree.

      Usuń