czwartek, 15 października 2015

Depresyjnie + sposoby na polepszenie humoru

Cześć! Mamy jesień. Nie wiem jak za Waszym, ale za moim oknem od kilku dni pada deszcz. Nastrój zrobił się przygnębiający, dlatego pomyślałam sobie,
że napiszę jessienno-depresyjnego posta xD
W poście umieszczę filmiki, które ukazują depresyjny stan dziewczyn z pll oraz gify, 
które również nie są zbyt pozytywne. 
Na samym końcu, aby jednak nie popaść w ten stan postanowiłam umieścić rady jak polepszyć  humor w takie dni. Zapraszam do rozwinięcia.



1) ALISON





2) HANNA






3) ARIA





4) SPENCER




5) EMILY






5) MONA





6) CHARLOTTE




SPOSOBY NA POPRAWIENIE HUMORU:

* SŁODKIE

Podobno w takie dni nie zaszkodzi kupić sobie czekoladę i zjeść ją bez wyrzutów sumienia!


* DOBRA KOMEDIA

Nie ma to jak dobry film,  w którym zapomina się o tym jak źle się człowiek czuje.

* ZAKUPY

 Często tak bywa, że pójście na zakupy to najlepszy lek na zły humor.

* ALKOHOL

Ta porada jest dla osób, które skończyły już 18 lat. Nie ma to jak dobry drink lub piwo!

* SPOTKANIE Z PRZYJACIÓŁMI

Jeśli macie dobrych przyjaciół to powiedźcie im o swoim złym humorze.
 Z pewnością oni Ci pomogą!

* SPA

Możecie urządzić sobie w domu małe SPA. Pomalujcie sobie paznokcie, zadbajcie o cerę, nałóżcie maseczkę na twarz lub zróbcie piękną fryzurę. To powinno zadziałać!


***



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Nie powiem, że mnie nie złapała dolina, ale jakoś trzeba przez to przejść dlatego ja sama skorzystam ze swoich rad! 

A może Wy macie jakieś inne sposoby na polepszenie humoru? Piszcie!

pozdrawiam,
Stalia

4 komentarze:

  1. Świetna notka! :D
    Wpadła w me gusta, ponieważ robię tak jak radzisz. Zamiast czekolady mam chipsy, w pogotowiu czeka wino i dobra komedia. Mam powyżej 20-stki więc mogę sobie nawet całą butelkę winka obalić hahaha

    OdpowiedzUsuń