piątek, 2 października 2015

Gdybyś mógł zostać nową postacią...

Dobry wieczór!

W sieci znalazłam ciekawy pomysł na zabawę i uznałam, że warto byłoby to umieścić na blogu. Bo czemu nie? Myślę, że większość fanów PLL lubi takiego rodzaju rozrywki. Zabawa polega na tym, żeby stworzyć nową postać, w którą wcielilibyście się Wy sami. Kategorie są już odgórnie narzucone: Imię, Hobby, Najlepsza Przyjaciółka i Chłopak/Dziewczyna. Zainteresowani? Zapraszam do rozwinięcia.


PULA WYBORU:


Dla pewności przetłumaczę nazwy zajęć w kategorii Hobby: 
1. Koszykówka
2. Pieczenie/Gotowanie
3. Aktorstwo
4. Rzemiosło (Np. sklejanie modeli, ręcznie robione kartki. Takie ręczne robótki)
5. Gitara
6. Taniec
7. Śpiew
8. Zakupy
9. Układanie włosów/Fryzjerstwo
0. Karate

OTO MÓJ WYBÓR:

Gdybym mogła zostać nową postacią:

1. Nazywałabym się Amy, ponieważ lubię to imię, od kiedy zaczęłam oglądać Doctora Who z nową towarzyszką ,,Amy Pond".

2. Moim hobby byłoby rzemiosło, ponieważ zawsze lubiłam takie ręczne robótki (Jakkolwiek to brzmi). Najpewniej spróbowałabym szydełkowania. Robiłabym też szaliki na drutach bawiła się papierem, ponieważ do dawna mam ochotę zrobić obraz z motylami.

3. Moją najlepszą przyjaciółką byłaby Hanna, ponieważ zawsze potrafi rozbawić człowieka, a poza tym jej sposoby na doła są niezawodne: zakupy, słuchanie smutnej muzyki. Sama tak robię. I cenię bardzo posiadanie przy sobie osób, które nie są tylko ,,myślicielami", ale są po prostu ,,przyziemne". Jak mam doła to nie mam ochoty na analizy i wykłady, a po prostu na zajęcie mojego czasu. Hanna zna się na tym jak nikt inny. Zamiast gadać po prostu robi.

4. Moim chłopakiem byłby Dean, ponieważ lubię chłopców z problemami. Ważne jest też to, że próbuje zmienić coś w swoim życiu i że ma taką odwagę. Raczej nie szuka też przelotnych przygód skoro po takim czasie nadal miał w głowie tylko Spencer. No i najważniejsze: Deana gra Nathaniel <3 (Tak, wybrałabym też chętnie Caleba, ale wtedy Han nie byłaby moją psiapsi)


+ Taki bonus ode mnie. Kolejna kategoria. 

GDYBY KTOŚ MÓGŁ ZAGRAĆ POSTAĆ, KTÓRĄ STWORZYSZ:


Dla mnie bez wahania byłaby to HOLLAND RODEN. Uwielbiam ją za rolę Lydii Martin. 


Jakie byłyby Wasze wybory? Jeśli nie macie ochoty się rozpisywać podajcie po prostu numerki z poszczególnych kategorii. Jednak uzasadnienie byłoby mile widziane. Czytam każdy komentarz także nie zmęczycie palców na marne :) 
LILY RED

7 komentarzy:

  1. 0,6,4,2 - Meryem Uzerli . Byloby ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że na początku dodałam gifa z Meryem? Też ją uwielbiam, ale uznałam, że może lepiej zostać przy młodszych aktorkach. Podoba mi się Twój wybór :D

      Usuń
  2. Phoebe-spiewanie-Spencer/Hanna-Wren.
    Imię Phoebe wybrałam ponieważ moja ulubiona bohaterka z serialu Czarodziejki tak się nazywała. Śpiewanie dlaczego? Być może dlatego, ze mój mąż mówi, ze mam ładny głos i bardzo ładnie śpiewam. ^^
    Nie moglam sie zdecydowac co do najlepszej przyjaciolki. Spencer to moja ulubiona klamczucha, a Hanne dlatego, ze potrafi bronic swoich przyjaciol i byc z nimi w trudnych momentach. A Wren to wiadomo. Uwielbiam, ubostwiam i kocham! :D Aktorki z tej grupy nie wybieram, bo żadnej jakoś specjalnie nie lubię, a większości to nawet nie znam. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Czarodziejkach najbardziej lubiłam Paige, ale Phoebe była na drugim miejscu :D
      Wren i ten jego akcent... kolana miękną. Tylko, żeby nie okazał się być nowym Big Bad.

      Usuń
    2. Paige też była fajna, ale u mnie jest na trzecim miejscu, a na drugim była Piper. :)
      A jak dla mnie Wren może być Big Bad albo nawet kanalarzem xd byle by tylko był w serialu, bo strasznie mi co brakuje. :D

      Usuń
  3. Georgia, ponieważ to imię od razu mi się spodobało. Jest takie inne :D. Śpiew, ponieważ sama uwielbiam śpiewać. Najlepszą przyjaciółką byłaby prawdopodobnie Mona, ponieważ nie uważam, że ktokolwiek inny mógłby dołączyć do Kłamczuch, a Monie przyda się przyjaciółka (a ja bardzo ją lubię), a chłopakiem zdecydowanie byłby Dean (uwielbiam Wren'a, ale widzę go tylko ze Spence, a Dean jest akurat wolny. I gra go aktor, który grał w TVD <3 ). Aaa zagrałaby ją/mnie prawdopodobnie Nina Dobrev lub ewentualnie Shailene Woodley, ale w długich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amy - aktorstwo - Hanna - Wren a zagrać mnie mogłaby albo Nina Dobrev albo Shailene Woodley obydwie je uwielbiam 😂😁

    OdpowiedzUsuń