sobota, 24 października 2015

Oficjalne długie promo 6B!

Cześć! Dzisiaj w nocy pojawiło się promo 6B. W końcu możemy zobaczyć i usłyszeć coś więcej niż tylko obrazki złożone w 30 sekundowy filmik. Zapraszam do rozwinięcia posta ;)





Zobaczcie:


Najważniejsze informacje z filmiku:
- Cece pyta Ali czy dziewczyny są nadal złe na nią


- dziewczyny będą zeznawać w rozprawie Cece na jej korzyść, tym samym kłamiąc
- pojawią się nowe problemy przez które dziewczyny będą musiały przechodzić
- dziewczyny dostaną ponownie tajemniczą wiadomość. 
A jej treść to: "Wiesz co zrobiłaś i zmuszę Cię do mówienia."
-dziewczyny będą podejrzewać Ezrę o bycie nowym"Big Bad", a ten na nie krzyknie "WYNOCHA"



-dziewczyny będą w SPA


- nie zabraknie Caleba, Toby'ego, Ezry



***
Jak Wam się podoba nowy zwiastun? Bo mnie mega zachęcił do oglądania następnego sezonu. 
Jestem bardzo ciekawa co tam się będzie działo. Mam nadzieję, że Caleb nie okaże się teraz tylko chłopakiem do pomocy tylko nadal będzie coś między Hanną, która jak widzimy w promo będzie miała nowego faceta. Ciekawa jaka rola będzie Toby'ego w tym wszystkim. 
I co najważniejsze- kim jest BIG BAD? ;D


xoxo
Stalia


3 komentarze:

  1. Chcę już Styczeń! Tak blisko, a za razem tak daleko...

    Wiadomo już o której godzinie będzie "Specjalny" odcinek PLL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam informacji, ale zgaduję,że o tej samej co normalny odcinek czyli u nas o 2 w nocy

      Usuń
  2. matko nie mogę się doczekać 6B. Całe rozczarowanie po CeCe jako "A" nie zniechęciło mnie, a wręcz zachęciło jeszcze bardziej do oglądania tego serialu. Po tych sezonach, które nie były takie mega fajne, to ja naprawdę liczę, że teraz będzie coś genialnego! :)

    OdpowiedzUsuń