niedziela, 9 lipca 2017

Ashley Benson - wywiad dla W Magazine

Po spędzeniu 7 lat na ściganiu 'A' w serialu Pretty Little Liars, Ashley Benson zdradziła w wywiadzie, jaki będzie kolejny krok w jej karierze.




Benson, która w PLL odgrywała rolę fashionistki - Hanny Marin - powiedziała, że choć to słodko-gorzkie uczucie, to finał serii nastąpił w odpowiednim momencie.

,,Naprawdę stworzyliśmy niesamowitą rodzinę i za tym będę tęsknić najbardziej. Ekipa filmowa i wszyscy zaangażowani w serial, to najlepsi ludzie, jakich poznałam i z którymi miałam przyjemność pracować."


Aktualnie, Ashley jest zajęta zarządzaniem popularną aplikacją modową (Daily Vice), a także wypuszczeniem nowej linii okularów przeciwsłonecznych dla Prive Eyewear. 
Benson jest także podekscytowana kolejnym krokiem w swojej karierze.

,,Chcę konkretnie zabrać się za nowy projekt w swojej karierze. Pragnę dostać angaż w filmie, - bardziej niż kiedykolwiek - ponieważ zbyt długo występowałam w telewizji."


Benson opowiedziała także o swoich:
  • Urodowych "musisz to mieć"
  • Obsesji na punkcie fitnessu 
  • Pilnie strzeżonym sekrecie


Oto pięć najciekawszych rzeczy, jakich dowiedzieliśmy się od Benson w wywiadzie:

1. Urodowe ,,musisz to mieć":
AB: Olejek kokosowy. Używam go do nawilżania, maseczki do włosów, usuwania makijażu albo po prostu wmasowuje olejek w całe ciało dla połysku.

2. Ważny trik dla zachowania urody:
AB: Ćwiczenia, zdrowe odżywianie i picie dużej ilości wody. Osobiście wolałabym pić kawę albo herbatę niż wodę, ale zauważyłam, że jeśli piję dużo wody, wtedy moja cera wygląda lepiej. Cało ciało wydaje się lepiej funkcjonować i być dobrze nawodnione.

3. Ćwiczenia, którymi aktualnie się interesujesz:
AB: Uwielbiam boks, pilates i Soul Cycle. Lubię mieszać treningi, żeby móc pracować nad różnymi częściami ciała i unikać monotonii.

4. Ulubiony przepis na napitek:
AB: Na smoothies. Mam obsesję na punkcie masła orzechowego. Robię sobie smoothie na śniadanie z jednym bananem, mleczkiem migdałowym, a do tego dodaję łyżkę stołową masła orzechowego. Po takim smoothie, czuję się w pełni najedzona, a w dodatku to takie pyszne. Co do kawy, to robię czarną z olejkiem kokosowym.

5. Strzeżona tajemnica:
AB: Sen. Staram się przespać chociaż te 8h. Człowiek zawsze wygląda lepiej, gdy się wyśpi.


~ * ~

Króciutko, ale może kogoś zainteresuje wywiad ;)

P.S. Jejku, jak ja bym chciała móc wysypiać się po te 8h, ale niestety tak to jest z tą pracą, że człowiek się nie wyśpi i potem musi latać z workami pod oczami ;( Szkoda, że Ashley nie zdradziła na to triku, haha.

xoxo
LR

9 komentarzy:

  1. Fajny wywiad :) uwielbiam Ashley. Ciekawe w jakim filmie dostanie rolę.
    No, łatwo mówić że trzeba 8 h snu, a w praktyce jak wyjdzie 6h to się człowiek cieszy jak głupi :D
    Super ze się angażuje, nie stoi w miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jak masz 5h snu, a wcześniej trochę popiłaś ze znajomymi i potem myślisz ,,I po co mi to było? Za stara jestem" :D :D
      Oby Ash dostała fajną rolę w filmie, który rozpędzi jej karierę :D

      Usuń
  2. Przyjemny wywiad, krótko i na temat :)

    Ehh, ja to bym chciała spać 8 godzin dziennie. W praktyce jest jednak inaczej i moja średnia długość snu w tygodniu jest dużo mniejsza.
    Muszę jednak przyznać, że sen robi swoje. Jak wstaję po takich 4 godzinach z łóżka to wyglądam dosłownie jak upiór (lepiej nie będę opisywać) i marzę żeby szybko dostać kawę, najlepiej dożylnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja dzisiaj miałam tak z 4h snu, a ze znajomymi trochę poszalałam i jestem na siebie zła, bo praca to niewdzięczna kochanka :D 8h spałam na studiach hahahaha. Teraz już nie te czasy :D
      Tylko z tą kawą jest problem, że organizm się zakwasza. A na samej wodzie ciężko ujechać ;(

      Usuń
  3. kiedy wyniki konkursu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki już były. napisałam już do osoby wygranej maila. także sprawdzcie skrzynki!

      Usuń
    2. Chyba jak Stalia wróci z nad morza :)

      Usuń
  4. Kiedy dodacie nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodacie nowy post?

    OdpowiedzUsuń