wtorek, 30 grudnia 2014

Witajcie!

Cześć :D Ostatnio napisałam do dziewczyn, bo mój blog podupadł i nie mogłam tego wytrzymać - postanowiłam im pomóc. Zostałam przyjęta na okres próbny, trwający 2 tygodnie. Poczekamy, zobaczymy. Tymczasem rozwijajcie, żeby dowiedzieć się o mnie paru ciekawych lub mniej ciekawych informacji. Dorzucę pytania związane z PLL. 

Mam na imię Kasia i 15 lat. Lubię wszelkie formy swojego imienia - Kasia, Kaśka, Katarzyna, Kasieńka... Uczęszczam do III klasy gimnazjum i pomału zbieram się do liceum na profil humanistyczny. Moją największą miłością jest żeglarstwo i zwierzęta. Jestem szczęśliwą posiadaczką trzech psów i pięciu kotów! W przyszłości wybieram się na dziennikarstwo. Bardzo dobrze znam angielski, rozumiem ze słuchu i czytania rosyjski (niestety nie jestem w stanie używać go w mowie), uczę się niemieckiego i skubnęłam trochę hiszpańskiego. Interesuję się też kinematografią, ale książkami nie pogardzę. Stąd etymologia nicku Lobree, którym będę się podpisywała. Jest to połączenie imion dwóch moich ulubionych bohaterek - Lolity i Breezy. 

Odnośnie Pretty Little Liars:
1. Ulubiona kłamczucha: Aria Montgomery/Spencer Hastings (trudny wybór :P)
2. Ulubiony kłamca: Ezra Fitz
3. Ulubiony sezon: 5 
4. Ulubiony odcinek: 2x13, 3x13, 4x13   
5. Ulubiony cytat: Teksty -A np. najbardziej pamiętny "I'm still here bitches and I know everything"
6. Ulubiony czarny charakter: Alison DiLaurentis 
7. Ulubiony rodzic: Byron Montgomery i Ashley Marin 
8. Ulubiona para: Ezria
9. Ulubione przyjaciółki: Sparia
10. Ulubiony gif każdego z bohaterów (głównych):

ARIA
HANNA
EMILY I MAYA
SPENCER
EZRA
TOBY
CALEB
Kończę ten post moim ulubionym gifem z serialu. Do zobaczenie już niedługo!

ALISON
Lobree,
xoxo

6 komentarzy:

  1. Witamy ! :) i życzę powodzenia !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto to jest breezy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. est to tytułowa bohaterka filmu z 1973 roku w reżyserii Clint Eastwooda - http://www.filmweb.pl/film/Breezy-1973-4336

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W ciekawy sposób opisałaś siebie, jesli będziesz tak pisać o filmie to masz duże szanse. Powodzenia ��

    OdpowiedzUsuń
  5. W bardzo fajny sposób piszesz.
    Napewno cię przyjmom.

    OdpowiedzUsuń