piątek, 19 grudnia 2014

Powitanie !

Witam serdecznie!
Zdecydowałam się założyć tego bloga, ponieważ uwielbiam serial Pretty Little Liars. Przez krótki czas byłam ( nadal jestem, ale pewnie nie na długo ) redaktorką bloga inlovewithpll.blogspot.com. Spodobało mi się pisanie, dlatego postanowiłam założyć własną stronę. 

Krótko o sobie. Jestem Natalia, mam 23 lata, obecnie studiuję na UAM. Kiedyś ( gdy miałam  około 15 lat ) posiadałam liczne blogi o różnych tematach. Postanowiłam czymś czas sobie zająć i wpadłam na pomysł z pisaniem tego bloga. Nie jestem dobra z ortografii, gdyż język polski miałam z 4 lata temu, ale będę się starać jak mogę, aby posty zawierały prawidłową ortografię. Jestem tego zdania, że najważniejsze jest przekazanie informacji, a nie to czy przecinek jest w dobrym miejscu ;)
Więc mam nadzieje, że nie będziecie na to zwracać szczególnej uwagi. Prosiłabym, aby takie informacje o błędach w pisowni informować mnie mailowo lub jeśli komuś to przeszkadza to żeby nie czytał moich postów...

Jestem osobą konkretną, dlatego moje posty i wypowiedzi będą wprost bez owijania w bawełne.
Na blogu będę się starała umieszczać posty regularnie, w większości będą to wrażenia z odcinków, spoilery, ciekawostki, teorie ( tak wiem, uwielbiacie je. Ja również! ), wiadomości o aktorach.
A więc zapraszam do regularnego odwiedzania mojego bloga  
 ALL-ABOUT-PRETTY-LITTLE-LIARS.BLOGSPOT.COM


xoxo
Stalia

4 komentarze: