poniedziałek, 22 grudnia 2014

Pretty Little Liars vs..

Cześć.

No więc dzisiejsza notka dotyczy.. Zapraszam do rozwinięcia :)


.. dotyczy powiązania do równie, a nawet i bardziej znanego serialu, jakim jest Gossip Girl
Nie ukrywam, że współredaktorka namówiła mnie do oglądania PLL, czego na początku nie chciałam, a gdy obejrzałam kilka odcinków, zauważyłam powiązania z GG. Wymienię tylko kilka, nie będę się zagłębiała, tą przyjemność zostawię Wam :)
Mianowicie, podobieństwa, które zauważyłam od razu:
- grupa przyjaciół,

- forma powiadamiania,

- teorie, spiski, zagadki,


- dziwne zawiłości rodziców bohaterek,

Oczywiście już nie wspomnę o zawiłych związkach samych bohaterek, bo tego jednak porównywać nie można, niemal w każdym serialu jak i filmie chodzi o to samo ;) 
Ktoś? Coś? Jeszcze jakieś podobieństwa, które wyłapaliście? 

xoxo Miss Aria.

11 komentarzy:

  1. dokładnie tak jak i moje :) aż zatęskniłam za GG :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A się zastanawiałam czy oglądać GG, ale jakoś nie umiem się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienicie strefę czasową?

      Usuń
    2. zmienie tylko musze ogarnąć jak to się robi ;)
      a co do Plotkary to jak najbardziej polecam. Super serial. Jeśli lubisz przystojniaków to ten serial idealny dla Ciebie ! Chuck Bass <3

      Usuń
    3. polecam GG, naprawdę świetny serial, i miałam czuja, żeby tu nie wyjawiać kto jest plotkarą, bo jak się okazuje, są osoby, które zastanawiają się jeszcze czy obejrzeć ten serial czy nie :D bierz się za niego!

      Usuń
  3. Hmm pomysł bardzo ciekawy,ale jednak fajnie jakby był ciut dłuższy,bo fajnie się ogląda. :D Też kocham GG jest zaraz za PLL,skończyłam oglądać Gossip i zaczęłam PLL. Jeszcze w sumie taka Queen B..nie wydaje ci się ? Blair i Ali? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, zdecydowanie mają coś wspólnego ze sobą, z tym, że jak wiadomo, Ali jest bym powiedziała.. "urodzoną kłamczuchą i intrygantką" a B. raczej kłamała dla własnej korzyści, ale nikogo nie narażała swoimi kłamstwami na.. śmierć? tak, chyba dobrze to ujęłam, ale jak najbardziej trafne spostrzeżenie! <3

      Usuń
  4. ten obrazek na początku w ogóle nie tyczy się pll, lecz zespołu Black Eyed Peas, a dokładnie piosenki, którą nie którzy mogą kojarzyć ,,Where is the love,, serdecznie polecam ten zespół . Tak btw świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem. szukając obrazka na początku nie chciałam, żeby był powiązany ani z pll, ani z gg, żeby nie zdradzać co jest w rozwinięciu, a co do piosenki, to chyba właśnie przez nią poznałam owy zespół :D dzięki ;)

      Usuń
  5. W PLL jest wątek "tej nocy" kiedy Alison zaginęła, w GG w pierwszym sezonie też jest "ta noc" czyli wesele podczas, którego Nate zdradził Blair z Sereną.

    OdpowiedzUsuń