sobota, 20 grudnia 2014

Przekaz zdjęć.

Cześć.

Otóż, zastanawiając się, jaki temat mogłabym poruszyć na dzień dzisiejszy, do głowy przyszła mi jedna z takowych myśli. Zapraszam do rozwinięcia.

 O co chodzi ze zdjęciami promującymi PLL? Dlaczego Aria stwarza pozory podejrzanej, a jak doskonale wiemy - z pewnością nie jest A? Co chciała Nam tym przekazać Marlene? Czy może to zwykłe zbicie z tropu?
Mam na myśli takie zdjęcia jak te:

- kajdanki na nogach Arii,
- łopata skierowana właśnie w stronę panny Montgomery,
- trzymana przez nią trumna (owszem, na sesji zdjęciowej trzymają ją też inne Kłamczuchy, ale póki co skupiamy się na Arii),
- no i jedno z najsłynniejszych zdjęć, Aria ze słynnym "shhh",




Jak dobrze wiemy, i jak już wspomniałam wcześniej, Aria z pewnością nie jest A., mimo tego, że wiele dowodów może na to wskazywać, jednakże tylko jedna osoba rozgryzła tą fascynującą zagadkę, i zna tożsamość naszego zamaskowanego osobnika. Chociaż zapewne nawet ta osoba się nie domyśla, że to właśnie ona stała się nowym, młodym Sherlockiem. Co Wy o tym myślicie? Jeszcze jakieś sugestie? Tropy? Podpowiedzi? 

xoxo Miss Aria.

3 komentarze:

  1. Niektórzy i tak twierdzą, że Aria jest A. Ja w to wątpię, ale nigdy nic nie wiadomo szczególnie w pll :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście też wątpię, aczkolwiek wiadomo - tak jak mówisz, wszystko jest możliwe :o

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze gdzies widziałam zdjecie dziewczyn jak siedzą na chyba trumnie i jak sie dobrze przyjrzymy to Aria układa palce w literke A

    OdpowiedzUsuń