sobota, 12 sierpnia 2017

Z życia gwiazd: zdjęcia

Cześć! Chociaż serial się już niestety skończył to postawiłam raz na jakiś czas dodać taki post ze zdjęciami naszych aktorek i aktorów z pll.  Dzięki temu będziemy mogli śledzić co aktualnie robią, jak wyglądają i czy coś u nich się zmieniło. Będzie to taki luźny post z wieloma fotkami z przed 3 miesięcy ich "życia".





A S H L E Y   B E N S O N













L U C Y   H A L E









S H A Y   M I T C H E L L







S A S H A   P I E T E R S E




T R O I A N   B E L L I S A R I O











***

Podsumowując:
Z tej zlepki różnych zdjęć można ocenić czy wygląd naszych kłamczuch się jakoś zmienił, czy może wyglądają tak samo, co robiły w ostatnich miesiącach.

Ashley Benson to bardzo lubiana przez fotografów i właśnie ona najwięcej widziana jest na zdjęciach w internecie. Dużą popularność zdobyła ostatnio Troian ( zagrała w filmie Feed, o którym jest teraz tak głośno) i ona również jest popularna w światłach reflektorów.
Shay Mitchell uwielbia podróże, a lato to idealny czas na jakąś przygodę. Warto śledzić jej kanał youtubowy, w którym możemy śledzić gdzie była ( tutaj znajduje się przekierowanie do filmiku z Grecji. Uważam, że jest niesamowity!)

U Lucy powoli zaczyna się promocja nowego serialu z nią "Life Sentence". Mam wielką nadzieję, że to będzie hit. Co do jej wyglądu.. strasznie nie podoba mi się. Moim zdaniem mocno schudła, a jej czarne zbyt krótkie włosy ją oszpecają. Ale to tylko moje zdanie.

Sasha Pieterse to osoba, którą najmniej "widać" w mediach. Możemy ją oglądać na instagramie i twitterze, a tak to paparazzi nie interesuje się nią zbytnio. Nie bywała ona też na większości ścianek.
Za niedługo pojawi się post z podsumowaniem całego serialu oraz notka o serialach, które polecam.  




Serdecznie pozdrawiam,
xoxo
Stalia

4 komentarze:

  1. To jest chłopak Ashley? :( Szkoda jeśli tak, tak pięknie wyglądali razem z Tylerem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu Ash jest z Loganem Horne'm. Była to jakaś wspólna kolacja kilkoma ludźmi. Wątpię, że są parą. Ashley sama kiedyś przyznała, że świetnie się czuje w towarzystwie mężczyzn.

      Usuń
  2. A ja się właśnie zastanawiałam jak Lucy to robi, że zawsze tak ślicznie wygląda <3 xddd
    W sumie sama jestem zwolenniczką długich włosów u kobiet, ale Lucy nawet takie pasują. Już się chyba po prostu do nich przyzwyczaiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się że Troian się tak rozwija :) widać że jest utalentowana.
    Czekam też co Ashley zrobi ze swoją karierą dalej, lubię ją oglądać.
    Shay raczej mnie nie interesuje pod względem aktorskim, ale jest z niej dobra modelka, co widać na Instagramie.
    A wiecie co u chłopaków? I czy utrzymują kontakt z dziewczynami?

    OdpowiedzUsuń