czwartek, 7 września 2017

Sasha w Tańcu z gwiazdami : aktualizacja 2.0

Witam! Przychodzę do Was z taką krótką informacją - Sashe Pieterse będzie można oglądać od 18 września w amerykańskim Tańcu z Gwiazdami. Zatańczy z rosyjskim tancerzem Gleb'em Savchenko.



Rodzice Sashy są tancerzami i jej mama bardzo się cieszy z jej występu w programie- powiedziała aktorka w jednym z wywiadów. Dodała również, że nie ma doświadczenia tanecznego, jedynie ćwiczyła balet gdy miała 3 lata, ale podobno czuje rytm.





Glebowi w Sashy urzekł jej uśmiech, a ona zaś z tego żartuje "Jak upadnę w trakcie tańca to w porządku, mam się uśmiechnąć!"

"Alison była postacią bardzo silną i zawsze wiedziała czego chciała i granie jej przez 7 lat do czegoś zobowiązuje. Też będę silna!"

AKTUALIZACJA

1) Pierwszy występ Sashy w TzG


Jakość filmiku nie jest wspaniała, ale można obejrzeć cały występ z 1 odcinka Sashy. Moim zdaniem wyglądała zjawiskowo. Aktorka dostała od jurorów same szóstki, ale jak wiadomo to dopiero początek i mam nadzieję, że będziemy mogli oglądać ją aż do samego finału!

2) Drugi występ


Warto obejrzeć ten filmik z wielu powodów. Włączcie sobie napisy na youtube i posłuchajcie wywiadu. Sasha opowiada o swojej chorobie i dlaczego tak mocno przytyła.  Zazdroszczę jej tej radości ducha jaką ma sercu! Brawo Sasha.

3)







4)



***

 Post będzie aktualizowany/

Pozdrawiam,
Stalia

11 komentarzy:

  1. Moja ulubiona aktorka ❤ Ale pięknie wygląda, muszę zobaczyć jak tańczy hahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, macie jakiś serial do polecenia? Obejrzałam PLL 3 razy i Riverdale i nic nowego o podobnej tematyce znaleźć
    Dziękuję i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Plotkara mi przychodzi do głowy z takich "podobnych"

      Usuń
    2. Mnie ostatnio wkręcił Sposób na morderstwo :)

      Usuń
    3. Ja również polecam Sposób na morderstwo. Fantastyczny serial moim zdaniem

      Usuń
    4. Też bardzo polecam Sposób na morderstwo świetny serial , nie mogę się doczekać 4sez.

      Usuń
    5. Riverdale jest całkiem fajne, Lucifera ostatnio zaczęłam oglądać, też fajny. iZombie, Shadowhunters. Sposób na morderstwo oglądałam, na początku było fajne, potem się zawiodłam i zrobiło się nudne. Pamiętniki wampirów, Scream.

      Usuń
  3. Lily Red, widziałam że będziesz współwtorzyła bloga o Riverdale. Można wiedzieć kiedy startujecie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wypaliło, gdyż dostałam awans w pracy i na razie nie mam czasu na blogowanie :(

      Usuń
    2. Ojj szkoda. To znaczy gratuluję awansu ;D ale miałam nadzieję, że poczytam polskiego bloga o Riverdale

      Usuń
  4. Stranger Things
    The Bold Tyle
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń