piątek, 13 maja 2016

Promo 7 sezonu!

Hej! Wczoraj pojawił się pierwszy zwiastun nadchodzącego 7 sezonu. 

Oto one:


TEGO LATA 
 
Aria: Jak mogliśmy do tego dopuścić?

ONI ZROBIĄ WSZYSTKO
  ***
Spencer : Nie!

#BYOCALIĆHANNĘ
 
*
Emily: Nie wiem czy będę mogła z tym żyć...

*
Spencer: Nie ma innego wyjścia Emily!
*
Mary: Powinnaś zamykać drzwi, już nie jest bezpiecznie na zewnątrz.

*
Hanna: Proszę przestań! Przestań!

*
Spencer: Kiedy to wszystko się tak kończy.. to się nazywa morderstwo (nie jestem pewna tł.)

21 CZERWCA PREMIERA PLL


***
Co sądzicie o zwiastunie? Wydaje mi się, że dziewczyny będą myślały, że Hanna nie żyje. Dziewczyny będą kopać w ziemi, by znaleźć ciało Hanny? W krótkim urywku jednak widzimy, że ona żyje.  Do 7 sezonu zostało dokładnie 40 dni. Cieszycie się? 

xoxo
Stalia
 

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Dzisiaj skończyłam oglądać szósty sezon. Chociaż oglądałam ten serial tylko dlatego, że komuś obiecałam, to teraz po raz pierwszy nie mogę się doczekać, co będzie dalej. Chociaż to marna deklaracja, bo wystarczy mi tylko włączyć odcinek.

    OdpowiedzUsuń