sobota, 14 listopada 2015

Sobotnie nudy

Witajcie! Już niedługo odcinek specjalny, a sezon 6B małymi kroczkami zaczyna się do nas zbliżać. Wraz z przerwą nie pojawiają się posty, bo po prostu nie ma o czym pisać. Chciałam znaleźć dla Was coś ciekawego i... nie udało mi się. Mimo to, kilka rzeczy na Tumblrze spodobało mi się i chcę się tym z Wami podzielić. Nie oczekujcie ambitnej treści :D.



Będzie chaotycznie, bez jakiegoś tematycznego układania. Kiedy zobaczę coś ciekawego - wrzucam.





Możesz zniszczyć moją duszę
Odebrać moje życie
Skrzywdzić/pokonać/zabić
Ale na miłość boską
NIE DOTYKAJ
GO





Making of.






Uwielbiana przeze mnie Sparia :).



Zobrazowanie Kłamczuch. Trafne?



Co jeśli cały serial oparty jest na śnie Arii, która śpi w czasie lotu z Islandii do Rosewood i obudzi się w ostatnim odcinku?

###Chyba bym się zabiła###



Twórcy chcieli uśmiercić Tobiego w 1. sezonie, ale nie zrobili tego, bo fani tak bardzo go pokochali.

Myślę, że jest to dość znany fakt, ale gdyby ktoś nie wiedział...




Pamiętasz, jak Ali powiedziała, że to sekrety trzymają nas razem?
Myliła się.

Nie oszukujmy się... Gdyby nie sekrety, dziewczyny nie trzymałyby się razem. Wszystkie intrygi, tylko je nakręcały, żeby odkryć prawdę.



Jedne z ostatnich zdjęć Ashley Benson. Zjawiskowe.



Chcielibyście zobaczyć coś pomiędzy Spencer i Calebem w 6B? Moim zdaniem byłby to całkiem ciekawy wątek.



Chciałabym, żebyś był moim nauczycielem.

O tak!



Moje umiłowanie Ezrii jest zbyt duże, żebym tego nie wstawiła.












Stare, dobre czasy.



Może być tajemniczy, ale nie zaprzeczysz, że jest cholernie seksowny.

Powiem Wam, że to nie mój typ :P.





Nie ma jej, ale jest wszędzie.





Jedno z lepszych zdjęć promocyjnych.



Jak widzicie, już nie wiem, co mam ze sobą robić... Byle do 24 listopada - wtedy dostaniemy cząstkę PLL.


Lobree,
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz