piątek, 6 listopada 2015

Kolejne promo 6B

Witajcie! Przed chwilą pojawiła się kolejna zapowiedź szóstego sezonu. Nie ma tam wielu nowych scen, ale wydaje się, że dostaliśmy odpowiedź na jedno z pytań. Zobaczcie!



Hanna: Pięć lat wolnych od -A. Wygrałyśmy.
Cece: Czy to prawda? Myślisz, że nadal są na mnie złe?
OPUŚCIŁY ROSEWOOD
Mona: Nadal masz koszmary? Ja mam.
ICH TO NIGDY NIE OPUŚCIŁO 
Spencer: To się dzieje znowu, ale tym razem jest tak zakręcone.
Hanna: Mój (?) mówi mi, żebym gwałtownie to zamknęła.
Ezra: Wynoście się! Natychmiast!
Spencer: Nadal jesteś w tym niezła.
Aria: Dużo ćwiczyłam.

Po tej scenie dużo osób sądzi, że Emily przespała się z kimś przypadkowym. Czyżby nowe promo sugerowało, że jest to Caleb? Na to wygląda, ale pamiętajcie, że sceny ułożone są tak, aby jak najbardziej zachęcić do oglądania - myślę, że twórcy zastosowali tutaj celowy zabieg i jest to ktoś inny. Ewentualnie w scenie z Emily chodzi nie chodzi o noc bez zobowiązań...


PS Trzy serie, które wprowadziłam nie zainteresowały Was, więc przerywam je, co pewnie zauważyliście.

Lobree,
xoxo

3 komentarze:

  1. Raczej Spence prześpi sie z Calebem :'')))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! Nie zwróciłam uwagi na to, że Toby uderza Caleba. To będzie, chyba najlepszy sezon od początku serialu... Pozdrawiam, Lobree :).

      Usuń
  2. A może Hanna zdradza narzeczonego

    OdpowiedzUsuń