wtorek, 15 maja 2018

Pierwszy zwiastun The Perfectionists

Cześć! Stacja Freeform wypuściła pierwszy zwiastun nowego serialu "The Perfectionists" gdzie będziemy mogli zobaczyć Monę i Alison.

Janell : 
"Mamy zajawkę, którą na pewno pokochacie."
Sasha:
"Jestem podekscytowana tym zwiastunem"
Janell:
"Będzie tajemniczo, będzie zabawnie"
Sasha:
"Myślę, że poczujecie znajome wibracje"
Janell:
"Jesteśmy podekscytowane i nie możemy się doczekać pokazać go Wam" 
Sasha:
"Pokochacie to"

(zwiastun w rozwinięciu)

Serial będziemy mogli oglądać w 2019 roku.
Zwiastun:



Fabuła rozgrywa się w miasteczku Beacon Heights, gdzie wszystko wydaje się idealne. A tak naprawdę nic nie jest tym, czym się wydaje. W mieście dochodzi do pierwszego morderstwa.



Co sądzicie o zwiastunie? Będziecie oglądać?
Jestem ciekawa czy Sasha i Janell będą w tym serialu w każdym odcinku czy tylko pojawią się w pilocie.

pozdrawiam,
Stalia

4 komentarze:

  1. Szczerze, jakoś mnie nie powalił. Jak narazie najwięcej w nim było Ali i Mony, a myślałam, że one będą tam gdzieś tylko na uboczu siedzieć. Na plus jedynie wygląd Ali — prezentuje się o wiele lepiej niż pod koniec PLL gdzie, aż ciężko mi było patrzeć na to co z nią zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  2. No zapowiada się ciekawie ,ale zwiastuny zawsze robią to ,że przyciągają niemniej zobaczę czy warto oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. a może to Mona bedzie sie "bawic" tymi dziewczynami? A tak na marginesie Mona wyjeżdża a przecież ma w piwnicy swoje "dwie lalki"

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję ,że nie będzie to tak pogmatwane jak PLL i wątki będą wyjaśniane.A dlaczego premiera dopiero w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń