środa, 7 marca 2018

Life Sentence #Link

Cześć! Już dziś jest premiera nowego serialu "Life Sentence",a w roli głównej Lucy Hale.
Kiedyś wspominaliśmy na blogu o czym będzie serial, ale myślę, 
że warto przypomnieć o czym on będzie.



 Fabuła:
 Stella (Lucy Hale) to młoda kobieta, która ma całe życie przed sobą. Świat jej kompletnie się zmienia, gdy lekarze diagnozują u niej raka, którego nie da się wyleczyć. Zamiast czekać na śmierć, Stella decyduje się podejmować decyzje, których zawsze się bała i czerpać z życia tyle, ile się da. Wszystko wywraca się do góry nogami, gdy po czasie dziewczyna się dowiaduje, że jednak nie umiera. Musi się zmierzyć z konsekwencjami swoich decyzji.

Zwiastun:


Niestety nie posiadam informacji czy serial będzie tłumaczony przez jakąś grupę, ale miejmy nadzieję, że tak! Jak pojawi się jakiś link do oglądania online to w tym poście go umieszczę.

Ja na pewno będę ten serial oglądać, a Wy? ;)

aktualizacja:
serial będzie tłumaczyła grupa HellSubs Team.
xoxo
Stalia

10 komentarzy:

  1. Zamierzam oglądać. Serial zapowiada się ciekawie, a ja od dawna czekałam na taki serial jak ten. Man tylko nadzieje, że nie okaże sie klapą. A jak nie będzie napisów to ja właściwie bez problemu mogę oglądać w originals. Byle tylko znalazł się jakikolwiek porządny link.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo spodobała mi się tematyka. W końcu jakaś odskocznia od tych fantastycznych co oglądam.

      Usuń
    2. Czesć, zapraszam na https://filmowo.co - wszystkie odcinki z napisami polskimi.

      Usuń
  2. Serial zapowiada się ciekawie więc pewnie będę oglądać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar oglądać ;) promo mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. online: https://watchmoviestream.me/episodes/life-sentence-season-1-episode-1-s01e01/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy odnośnie The Perfectionist wiadomo czy bd Haleb? Tak bardzo kocham ich parę i mocno na nic liczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, z pll miały przejść tylko Janel i Sasha

      Usuń
  6. czy ktoś tłumaczy ten serial?

    OdpowiedzUsuń